طریقه مصرف عرق آرتیشو

از منظر طب گیاهی افراد مختلف در یکی از سه دسته زیر قرار میگیرند. برای اطلاع در مورد اینکه شما در کدام یکی از دسته های زیر قرار دارید کافیست از یک پزشک بپرسید و یا با جست و جو در اینترنت با تطبیق مشخصات خود دسته خود را پیدا میکنید. بر اساس نظر متخصصان طریقه مصرف عرق آرتیشو با درجه خلوص واقعی به صورت زیر میباشد.

افراد با طبع سودا و بلغمی: سه استکان در روز(ترجیحا قبل از صبحانه قبل از ناهار و قبل استراحت شبانه)

افراد با طبع صفراوی: روزانه سه قاشق غذا خوری(ترجیحا قبل از صبحانه قبل از ناهار و قبل استراحت شبانه)

افراد با طبع دموی: روزانه شش قاشق غذا خوری

 

توجه: توصیه میشود با مصلح میل شود

طریقه مصرف عرق آرتیشو

۰ ۰
قادری
19 February 21:55
برای دفع سنگ کیسه صفرا
حورا هانی طبایی
13 June 12:36
با سلام ، من مبتلا به کبد چرب هستم و در حدود سه سال شیمی درمانی شده‌ام داروی مصرفی ام پرجتا و هرسپتیم وکدسایلا ( tdm1 ) بوده و در حال حاضر حدود ده روز است که عرق ارتیشو با سرکه استفاده می‌کنم ، سه قاشق در روز .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره ما
شرکت فراسودمند با داشتن متخصصان - اساتید و دکتران مجرب دانشگاهی در زمینه گیاه شناسی و ... اقدام به تولید یک محصول منحصر بفرد در زمینه گیاهان فراسودمند کرده است. یکی از این محصولات گیاه شگفت انگیز آرتیشو است که دارای خواص درمانی فوق العاده میباشد. هدف این وبلاگ نیز معرفی محصولات شرکت در حوزه تولیدات و مشتقات آرتیشو میباشد.