خواص آرتیشو

به طور کلی از ترکیبات مختلف آرتیشو در معالجه کلسترول بالا ، سوء هاضمه ، بی اشتهایی ، سنگ کیسه صفرا ، سرطان و کبد چرب و از نظر تقویت برای کبد و معده استفاده میگردد. علاوه بر موارد فوق ابن سینا معتقد استکه برای درمان بواسیر ، خون ریزی های داخلی ، خون ریزی های ادرای ، تصفیه خون و نیز صفرا آور ، برای جلوگیری از ایجاد سنگ صفرا ، نارسایی های کبدی ، در درمان دیابت و بیماری های کلیوی در درمان تصلب شرائین و فشار خون و درمان آلبومینوریای مزمن و رفع کم خونی مناسب است. یکی از بارزترین اثرات این گیاه خاصیت ضد چاقی آن است.

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره ما
شرکت فراسودمند با داشتن متخصصان - اساتید و دکتران مجرب دانشگاهی در زمینه گیاه شناسی و ... اقدام به تولید یک محصول منحصر بفرد در زمینه گیاهان فراسودمند کرده است. یکی از این محصولات گیاه شگفت انگیز آرتیشو است که دارای خواص درمانی فوق العاده میباشد. هدف این وبلاگ نیز معرفی محصولات شرکت در حوزه تولیدات و مشتقات آرتیشو میباشد.